TELEKOM şaşırdı
Türk Telekom’da grev bitti ve herkes işbaşı yaptı. Sadece bir adamın inadı Türkiye’ye çok şey kaybettirdi.
Aslında Türkiye bu grevle kaybetmedi.
Daha işin başından yani Türk Telekom özelleştirildiği gün kaybetti.
Türkiye’nin en stratejik kurumu birkaç yıllık kârı karşılığında bir fiyata satıldı. Niye satıldı?
Orasını bir gün AKP iktidarına eninde sonunda soracaklar.
Umarım o hesap günü ahirete kalmaz.
Türk Telekom özelleştirildiği günden bu yana gerçekten garip şeyler yapıyor.
Başındaki bir adam Türk Telekom’u oyuncağı gibi yönetiyor.
Aslında oynadığı Türk Telekom değil 70 milyon nüfuslu bir ülke.
Türkiye ile oynuyor.
İşçiye hakkettiğini vermem diyerek, sadece işçileri ve sendikayı değil, 70 milyonluk ülkeyi de grevle birlikte diz çöktürmedi mi? Askeri haberleşme bile aksamadı mı?
Sonuçta hiçbir şey yokmuş gibi grev bitti.
Türk Telekom’un başındaki şahıs şimdi de vatandaşın gönlünü almayı kazanmak için sadaka gibi şeyler dağıtıyor.
Telekom’un en büyük gelir kalemi olan ADSL’de millete 2 GB ek kota veriyor.
Minnettar olun!
İndirdiği onca fiyata rağmen dünyanın en pahalı internetini satan Türk Telekom 2 GB ek kota vererek imajını düzeltmeye çalışıyor.
Bu 2 GB her ay değil sadece bir ay.
Güler misin ağlar mısın?
İşte Türk Telekom’un başındaki adamın son macerası milyonlarca kullanıcının mail adresini değiştirmek oldu.
ADSL kullanıcılarına aynı zamanda mail hizmeti de veriyor.
Bunu yasal olarak yapmak zorunda. İnsanlar daha kurumsal olduğu için ve öyle üç beş yılda değişmeyeceğini düşündükleri için Türk Telekom elektronik postalarını kullanıyorlar.
İşte bu rahatlıkla TTnet maillerini kullanan milyonlarca insana Türk Telekom bir sürpriz yaptı ve mail adreslerini değiştirdi.
3 gün önce bir posta ile duyurdu.
Artık mail adresleriniz isim@ttnet.net.tr mailto:isim@ttnet.net.tr degil isim@ttmail.com mailto:isim@ttmail.com olacaktır.
Buyurun ne dersiniz buna?
Bu elektronik posta adresini kullanan ve dünyanın dört bir yanına bildirmiş olan insanlar ne yapsın?
Nereye hangi adresi verdiğini düşünüp tekrar mı bildirsin?
Böyle kurumsallık mı olur?
Milyonlarca insanın haberleşmesi bir kişinin keyfi ile değişir mi?
Maalesef Türkiye’de değişiyor.
Türk Telekom Genel Müdürü Boulos Paul Doany ne yazık ki her gün yeni bir senaryo yazıyor ve 70 milyon insanla istediği gibi oynamaya kalkıyor.
Sonra sevgili basınımız, üç kuruşluk sadaka gibi reklam uğruna bu adamı şirin göstermeye çalışıyor.
Ne diyelim ki?
Türkiye, bu kurum daha özelleştirilirken kaybetti.
Kaybedecek daha neyi kaldı ki!
Kolay gelsin sayın Dr. Boulos Paul Doany