Netflix'e soğuk duş. Yayımlanan rapor ilginç istatistiği ortaya çıkardı

Netflix'e soğuk duş. Yayımlanan rapor ilginç istatistiği ortaya çıkardı

Türkiye'de kullanıcıların en çok hangi platformları tercih ettiği açıklandı. Buna göre, Türkiye'nin en popüler video akış hizmeti, "BluTV" Netflix'in önüne geçti. Ülkemize yeni giriş yapan Amazon Prime Video da yüzde 16'lık kullanım oranıyla iyi bir başarı yakaladı.

Webtekno'da yer alan habere göre, Tüm video akış hizmetlerini bir araya getirerek, tüketicilere dikkat çeken bir deneyim sunan JustWatch, 2020'nin üçüncü çeyreği için kullanıcı verilerini açıkladı.

BLU TV NETFLIX'İN ÖNÜNDE

JustWatch'ın paylaştığı verilere göre Netflix, Türkiye'nin en popüler akış hizmeti değil. JustWatch'ta yer alan kullanıcı verilerine göre Türkiye'de en çok tercih edilen akış hizmeti, "BluTV". Üstelik bu hizmetin pazar payı, Netflix'in neredeyse iki katı olarak karşımıza çıkıyor.

ekran-alintisi-20201126124136.jpg

AMAZON PRIME DA İYİ GİDİYOR

Kısa bir süre önce Türkiye'de kullanıma açılan "Amazon Prime Video" da hiç fena gitmiyor gibi görünüyor. Çünkü bu yeni hizmetin pazar payı, yüzde 16 olarak karşımıza çıkıyor. Netflix ise yüzde 24 pazar payına sahipken Türkiye'de hizmet veren diğer video akış hizmetlerinin tümü, pazar payının yüzde 17'sini kapsıyor.