Balıkesir’i karış karış gezen Millet İttifakı Balıkesir Büyükşehir Belediye Başkan Adayı İsmail OK sivil toplum örgütü ziyaretlerine de devam ediyor. Türkiye Harp Malulü Gaziler Şehitler Dul ve Yetimleri Derneği, Balıkesir Serbest Muhasebeci Mali Müşavirler Odası, Balıkesir Elektrik Mühendisleri Odası ve Balıkesir Barosunu ziyaret etti. Ziyaretlerine Chp Balıkesir Milletvekili Ensar Aytekin, Chp İl Başkanı Serkan Sarı ve İyi Parti İl Başkanı Nedim Tuna’da eşlik etti. Ziyaretleri esnasında sivil toplum örgütlerinin önerileri dinleyen İsmail OK Balıkesir hakkında projelerini anlattı.
YAŞANABİLİR BİR BALIKESİR
Elektrik Mühendisleri Odası ziyareti esnasında konuşma yapan İsmail OK yaşanabilir bir Balıkesir hedeflediklerini dile getirdi. Sözlerine devam eden OK ‘’Balıkesir’de yaşayan hiç kimseyi sahipsiz bırakmayacağız. Harcanan her kuruşun hesabının verildiği şeffaf ve hesap verebilen bir yönetim anlayışı tesis edeceğiz. En büyük mesaimizi Balıkesir’de yoksulluğu bitirmek için harcayacağız. Hedefimiz herkesin eşit haklar ve fırsatların sunulduğu, yaşanabilir, sosyal ve fiziki altyapıya sahip, gençlerimizin ve kadınlarımızın önceleyen, temiz ve yenilenebilir enerji kaynaklarına sahip, kent yaşamının engelsiz ve yeşil olduğu bir Balıkesir. Bu konularda projelerimiz ve kadrolarımız ile göreve hazırız, geçmiş belediyecilik tecrübelerimiz ile birlikte yeniden İyi bir belediyecilik anlayışı oluşturacağız’’ dedi.
ŞEFFAF VE HESAP VEREBİLEN BİR BELEDİYE
Balıkesir Serbest Muhasebeci Mali Müşavirler Odası ziyaretinde oda üyelerine seslenen İsmail OK, belediyenin mali açıdan iflas ettirildiği ve ilk yapacağı işlerin arasında mali disiplin olduğuna değinerek, "Şeffaf ve hesap verebilen bir belediyecilik anlayışı oluşturacağız" dedi. Sözlerine devam eden OK ‘’Belediye, ailenin yaşlanmayan, yorulmayan, üşenmeyen tek elemanıdır. Öncelikle belediye hizmetlerini insan odaklı olacak şekilde iyileştireceğiz. Tüm belediye hizmetlerinin şeffaflığı sayesinde vatandaşın belediye hizmetlerini denetleme mekanizması işletilecek. Bunun yanında günümüz hizmet anlayışında yer alan ‘ulaşılabilirlik’, ‘cevap verebilme zamanı’,’performans standartları’ kapsamında belediye hizmetleri tamamıyla yeniden yapılandırılacak. Böylece aynı zamanda geleneksel bürokratik yapılanma yerine vatandaşa dönük, uzlaşmacı ve demokratik karar alma sürecide iyileştirilecektir. Bu doğrultuda yeni yerel yönetim vizyonu kapsamında ‘akıllı şehircilik’ olarak tanımlanan bir sistemi oluşturacağız’’ dedi.