Listede, 16 ayrı bakanlık hizmetine yer verildi. Bununla birlikte, 2019’da e-Devlet’ten 465 milyon mobil işlem gerçekleştirildiği de bildirildi.
Dijital Türkiye Portalı’nda verilen hizmetler her yıl artarken, portalın kullanıcı sayısı, 2008’de 6 bin 990 kişiyken bu sayı 45 milyona ulaştı.
Bakanlıkların geçen yıl en çok işlem gören hizmetleri şöyle belirlendi:
-Adalet Bakanlığı: Dava Dosyası Sorgulama
-Aile, Çalışma ve Sosyal Hizmetler Bakanlığı: 4A Hizmet Dökümü
-Çevre ve Şehircilik Bakanlığı: Tapu Bilgileri Sorgulama
-Dışişleri Bakanlığı: Turna Proje Başvuru Takip Sistemi
-Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanlığı: e-Maden
-Gençlik ve Spor Bakanlığı: Öğrenim/Katkı Kredisi Geri Ödeme Sorgulama
-Hazine ve Maliye Bakanlığı: Vergi Borcu Sorgulama
-İçişleri Bakanlığı: Araç Plakasına Yazılan Ceza Sorgulama
-Kültür ve Turizm Bakanlığı: Burs Başvurusu Sonucu Sorgulama
-Millî Eğitim Bakanlığı: Ücretli Öğretmenlik Başvurusu
-Milli Savunma Bakanlığı: Askerlik Durum Belgesi Sorgulama
-Sağlık Bakanlığı: e-Nabız Kişisel Sağlık Sistemi
-Sanayi ve Teknoloji Bakanlığı: Uygulamalı Girişimcilik Eğitimi Katılımcı Başvurusu
-Tarım ve Orman Bakanlığı: 5 Günlük Hava Tahmini
-Ticaret Bakanlığı: Sahibi/Ortağı Olduğum Ticari İşletme veya Şirketler
-Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığı: Mobil Hat Sorgulama