Bir televizyon kanalında üst düzey yöneticilik yapmanın birinci koşulu ne teknoloji, ne de ekonomi bilgisi olmalı. Olmazsa olmaz koşul, sosyoloji, daha somut bir deyişle yaşadığın ya da ürün sunduğun toplumu iyi tanımak. İşte Fox TV, özellikle dizi seçiminde bunu çok iyi başardı. "Karagül", "O Hayat Benim", "Kiraz Mevsimi" ve "Kocamın Ailesi" gibi diziler, özellikle toplam izleyici kategorisinde büyük bir başarı yakalayarak, kanalı zirveye taşıdılar. Aynı başarı AB Grubu'nda gelmedi. Ama olaya şöyle bamak gerek: Türkiye'de toplam televizyon izleyicisi 55 milyon civarında kabul ediliyor. AB Grubu izleyici ise yaklaşık 6 milyon kişi... Fox TV, tercihini 55 milyon kişiye göre yapmış. AB Grubu, reklamverenler için önemli bir hedef kitle. Ama kabul edelim ki, genel başarı gelirse, reklamveren de kayıtsız kalamaz. yani, Fox TV, doğru yolda.