YouTube'tan yeni özellik! Kullanıma sunuldu

YouTube'tan yeni özellik! Kullanıma sunuldu

Her geçen gün daha da büyüyen video paylaşım sitesi YouTube, kullanıcılarının daha fazla içerik üreticisine ulaşmasını sağlayacak özelliğini kullanıma sundu.

Dünyanın önde gelen video paylaşım sitesi YouTube, kurulduğu 2005 yılından bu yana sürekli büyüyen bir grafik çiziyor. Öyle ki araştırma şirketleri 2 milyardan fazla kullanıcıya sahip olduğunu gösteriyor.

Kullanıcılar, ilgilerine yönelik uygulamadaki birçok içerikten faydalanabiliyor. Birçok içerik üreticisi için de gelir kapısı durumunda. YouTube, kullanıcıların daha fazla içeriğe ulaşabilmeleri için yeni planlarını devreye soktu. İşte ayrıntılar..

YOUTUBE KİŞİSELLEŞTİRİLMİŞ SEKMESİ KULLANIMDA: YENİ ÖNERİLER

YouTube, bu senenin başında denediği özelliği yeterince test etti ve artık kullanıma sunmaya hazırlanıyor. Keşfet, Abonelikler, Anasayfa gibi sekmelerle kullanıcılar uygulamadaki video içeriklere erişiyordu. YouTube, kullanıcıların daha da aktif kullanabilmeleri için uzun zamandır bir takım yenilikler peşinde koşuyordu. Platformu kullanıcılar açısından biraz daha kişiselleştirme yolu arayan YouTube, Yeni Öneriler sekmesini hayata soktu.

Yeni sekmenin algoritması, kullanıcıların daha önce izlediği içeriklere göre benzer içerik bulunduran kanalları önermeye dayalı. Web sayfasının yanı sıra mobil uygulamasında da bu özellik aktif halde. Böylece kullanıcılar, ilgi alanlarına yöneli daha fazla içeriğe ulaşma fırsatı bulacak.

Yeni Öneriler sekmesi, oturum açan kullanıcılara aktif olacak. Sekme; abonelikler, aramalar ve izlenenlere göre şekil alacak. Youtube, kişilerin ilgisini çekeceği videoların yanı sıra izleyeceklerinden biraz farklı olan içerikleri önererek güzel bir denge kurmak istediğini söylüyor.

Birçok platform aslında bu özelliği kullanıyor. TikTok, kullanıcı için önerilen videolar sistemi kullandı. Başarısında önemli pay sahibi olan bu özellik YouTube’in da ilgisini çekti. Platformun bu sekmesi içerik üreticilerinin de beğenisini kapmış durumda. Öyle ki Kanallar, içerikleriyle ilgilenen çok sayıda kullanıcıya ulaşmayı hedefliyor.

(ShiftDelete.Net - Ramazan Erdinç)