Ünlüye değil içeriğe yatırım...

Ünlüye değil içeriğe yatırım...

Medyanın geleceğinin mercek altına yatırıldığı MediaSummit’in ilk günkü oturumunda konuşan pazarlamacı ve sosyal medya fenomeni Nilgün Bodur içeriğe vurgu yaptı ve markalara seslendi

Medyanın geleceğinin mercek altına yatırıldığı MediaSummit’in ilk günkü oturumunda konuşan pazarlamacı ve sosyal medya fenomeni Nilgün Bodur içeriğe vurgu yaptı ve markalara seslendi: “Ünlüye yatırım yapmadan önce içeriğinizi sağlamlaştırın. Takipçiyi sadık, trafiği sürekli tutmak için tekrara düşmeyen, otantik içerikler yaratın. İnsanlar öğretilmeye değil, keşfetmeye değer veriyorlar. Sosyal medyadaki takipçi sayısı önemli değil. İçeriği doğru bir şekilde sunamıyorsanız kimse sizi takip etmez. Markayı pazarlamak için yanlış mecralara trafik verirseniz doğru sonucu bulamazsınız.” Aslında Bodur’un seslendiği kitle, reklam kullanan tüm ticari markalar. Ama biz buradan TV kanalları için de bir çıkarım yapabiliriz. Ve boş senaryolarla sadece bir ünlü ismi vitrine koyarak çekilen ve birkaç bölüm sonra telef olup giden dizileri hatırlatabiliriz.