Yılın başında yeni sezon koleksiyonları, yeni marka yüzü ve yeni reklam kampanyası planlarıyla atağa kalkan Royal Halı, 2022’nin ilk döneminde bu hedeflerini gerçekleştirerek amacına ulaştı.
Halı sektörünün önemli aktörlerinden Royal Halı, marka bilinirliğini ve tanınırlığını arttırma hedefinde hızla ilerliyor. Yılın başında belirlediği rotasını şaşmadan sürdüren Royal Halı; yeni sezon koleksiyonu, yeni marka yüzü ve yeni reklam kampanyasıyla 2022’nin ilk çeyreğinde amaçlarına ulaştı, marka imajını güçlendirdi.
Dillerde “Gel de Sevme, Gel de Serme” var
2022 yılına ses getiren çalışmalarla girdiklerini belirten Royal Halı Pazarlama Grup Müdürü Selim Şentürk, “Bu yıl ilk defa bir marka yüzü ile çalışıyoruz. Türk müziğinin ünlü yorumcusu Ebru Yaşar bu kampanyada bizim marka yüzümüz. Kendisinin ‘Gel de Sevme’ şarkısından uyarladığı “Gel de Sevme, Gel de Serme” reklam çalışması, Royal Halı’nın marka bilinirliğini üst seviyelere taşıdı” dedi.
Şentürk ayrıca “Reklam yayınından advertorial çalışmalarına, Ramazan ayı programlarına program sponsorluklarına varana kadar çok geniş bir yelpazede yaptığımız yayın çalışmaları ile hedef kitle tüketicilerinin büyük bir kısmına ulaştık.” diye ekledi.
Royal Halı marka bilinirliğini artırdı
Reklam kampanyasına gösterilen ilginin yoğun olduğunu ifade eden Selim Şentürk, “Bu sezon, renk ve desenleriyle çok beğenilecek koleksiyonlar hazırladık, yeni reklam kampanyamızda markaya biraz duygu kattık. Evlerinde yenilik arzulayan kadınların ilk tercihi olduk. Royal Halı artık ‘Gel de sevme, gel de serme’ mottosuyla anılıyor. Kampanyamıza gösterilen ilgiden çok memnunuz. Marka değerimizi üst seviyelere taşıyacak yeni çalışmalarımız sürecek” diye konuştu.