Twitter, Clubhouse uygulamasının eski popülerliğini kaybetmesinin ardından sohbet odaları oluşturulabilen Space’e yoğunlaştı. Space kullanıcıları için konu (Topic) etiketi sekmesini aktif eden Twitter, etkileşimin artması için çalışmalarını sürdürüyor.
En çok kullanılan sosyal medya platformları arasında yer alan Twitter, daha fazla kullanıcıya hitap etmek için köklü değişiklikler ile karşımıza çıkıyor.
Twitter Spaces yeni özellikler ile kullanıcıların karşısına çıkmaya hazırlanıyor. İçerik üreticiler için yeni para kazanma yöntemi geliyor.
Twitter, konu etiketi ile Space özelliğini daha kullanışlı hale getirecek
Canlı yayınlar ve sesli odalar sosyal medya kullanıcılarının etkileşimini artıran önemli özellikler arasında yer alıyor. Geçtiğimiz haftalarda reaksiyon özelliğini aktif eden Twitter, gelen tepkiler üzerine ülkemizde bu özelliği geri çekti.
Twitter kullanıcıları, şirketin sunduğu konu etiketleri sayesinde ilgisini çeken Space odalarını kolay bir şekilde keşfedebilecek.
Oluşturulan Space odasına en fazla 3 konu etiketi eklenebileceğini belirten firma, özelliğin şimdilik belirli kullanıcılarda aktif edildiğini açıkladı.
Şimdilik Anroid cihaz sahipleri için kullanıma sunulan özellikte eğlence, oyun ve dünya haberleri başta olmak üzere 10 farklı konu etiketi bulunuyor.
iOS desteğinin de kısa süre içerisinde geleceğini duyuran Twitter, Space kullanımının artması durumunda daha fazla konu etiketi ekleneceğinin altını çizdi.
(ShiftDelete.Net-Yiğit Ali Demir)