ShiftDelete''den alınan bilgilere göre; TikTok, 2022 NewFronts sunumunun öncesinde, YouTube Select gibi yeni bir reklam veren programı olan ‘TikTok Pulse‘u tanıttı. Her iki program da en iyi performans gösteren içeriği ve marka açısından son derece güvenli olan içerik üreticilerini bir araya getiriyor. Şirket, ilk aşamada en az 100 bin takipçisi olan içerik üreticilerin ve yayıncıların gelir paylaşımı programı için hak kazanacağını belirtti.
TikTok’un Kuzey Amerika küresel iş çözümlerinden sorumlu Genel Müdürü Sandie Hawkins, yaptığı açıklamada programın, haziran ayında ABD’de piyasaya sürüleceğini söyledi. Şirket, program için kaç üreticiyi onaylayacağını belirtmedi. Ancak yeni programın platforma, daha fazla içerik oluşturucu çekmesine yardımcı olacağı düşünülüyor.
Aralık ayında platform, içerik üreticilerinin para kazanması için kullanabilecekleri ‘Creator Next‘ portalına da giriş yaptı. Burada üreticiler, videolarını ve canlı içeriklerini görüntüleyenlerden gelen sanal hediyeleri ve ödemeleri nasıl kabul edeceğini öğrenebiliyor.
Bunun için de en az 10 bin takipçiye sahip olan üreticiler başvurabiliyor. Şirket şimdi de içerik oluşturucuların para kazanma fırsatına reklam geliri paylaşımını da ekliyor. Üreticilerin ne kadar kazanacağı ise henüz belli değil. Bunun yanı sıra şirket, programın olumlu sonuç elde ettiği takdirde üreticilerin ciddi para kazanacağını düşünüyor.