1 buçuk milyara yakın kullanıcı sayısıyla önemli bir kitle tarafından beğenilen TikTok uygulaması, kullanıcı deneyimini arttırmak sürekli uygulamayı güncel tutmaya çalışıyor. Bu adımlardan sonuncu da Spotify, YouTube Music ve Apple Music gibi platformlara rakip olmak olarak karşımıza çıktı.
ShiftDelete''den aktarılan bilgilere göre; Platformun ana şirketi ByteDance, yeni platform için ticari marka başvurusu yaptı. TikTok Music adı ile sahne alması beklenen uygulama piyasadaki ünlü müzik uygulamalarıyla oldukça benzerlik göstermektedir. Şirket, yeni platformu hakkında bazı açıklamalar yaptı.
Aktarılan bilgilere göre TikTok Music, kullanıcıların müzik satın almalarını, çalmalarını, paylaşmalarını ve indirmelerini sağlayacak özellikleriyle geleceğini duyurdu. Diğer taraftan bu uygulamanın ücretli ve ücretsiz katmanlara sahip olabileceği açıklandı. Ücretsiz katmanının reklamlı olma ihtimali üzerinde duruldu.
Platform son günlerde sosyal medya algısının dışına çıkmaya çalışıyor. Şirket müzik uygulamasının yanı sıra mobil oyun içinde. Şirket, platformda oynanabilen ve içerik üreticilerinin videolarıyla keşfetmenin mümkün olduğu ‘mini oyunlar’ etkinliği gerçekleştirdi.