42 ülkede faaliyet gösteren Interactive Advertising Bureau’nun raporuna göre, Türkiye’de on-line tüketicilerin yüzde 73’ü televizyon izlerken aynı anda internete bağlanıyor. Türkiye’deki internet kullanıcılarının alışkanlıklarını analiz eden DigitalSCOPE 2014 Raporu’nun sonuçlarına göre, aynı anda iki ekranı kullananların yüzde 47’si televizyon karşısında sosyal medyada geziniyor, yüzde 21’i ekranda gördüğü insanları ve yüzde 19’u da gördüğü markaları internette araştırıyor. Cep telefonlarında en fazla harita gibi lokasyon bazlı hizmetlerle (yüzde 64) sosyal medya ( yüzde 64) kullanılırken, tabletlerde ise daha sıklıkla makale takibi (yüzde 39) ve video izleme (yüzde 38) ön plana çıkıyor. Araştırma gösteriyor ki, artık internetle televizyon iç içe hayatıımzda...