Bu önemli sınır, oyunun Alpha 2.0 güncellemesinin yayımlanmasının kısa bir süre ardından aşıldı. Yeni güncelleme, var olan sistemleri yenilerken, devasa miktarda yeni içeriği de oyuna ekliyor.
Star Citizen kaynakları, geçtiğimiz yıllar içerisinde başarılı bir kampanyanın yanı sıra, ilk hedefe ulaşılmasının ardından sürekli olarak gelen bağış akışıyla toplandı. İlk hedefin aşılmasının ardından yeni içerikler ön-yayım paketleri halinde satın alınabilir olarak sunulmaktaydı ve oyunun tam sürümünün sunulmasının ardından çeşitli eşyaların sözünü vermekteydiler. Bu paketler 45 dolar'dan başlayarak 15.000 dolar'a kadar çıkıyor. En son hedefe ulaşılması ise, bir milyonun üzerinde bağışçı tarafından gerçekleştirildi ve bu da bir kullanıcı tarafından yapılan ortalama bağışın 100 dolar'a yakın olduğu anlamına gelmekte.
Star Citizen oyununun önümüzdeki yıl yayınlanması planlanıyor ve bağışçılar tarafından yayın öncesi test edilen çeşitli oyun modülleri bulunuyor. Her ne kadar oyun ilk duyurulduğunda eşsiz bir özelliğe sahip olmuş olsa da, Elite Dangerous bu süre içerisinde marketteki yerini aldı ve bu oyun ile rekabet adına çeşitli güncellemeler yayınladı. Star Citizen'ın başarılı olması için geliştiricinin Elite Dangerous'un önerilerine rakip olacak içerikleri mantıklı bir fiyatla sunması gerekebilir...