Sosyal Yardımlar Genel Müdürlüğü tarafından yapılan resmi iş ilan açıklamaları ile ülke genelinden 4 şehirde istihdam edilmek üzere yeni kamu personeli alımı yapılacağı duyuruldu.
Yapılan personel alımı açıklamalarında Büro Görevlisi, Muhasebeci, Sosyal Yardım ve İnceleme Görevlisi unvan ve kadrolarında memur alımı yapılacak. SYDV ilanları başvurusu için 4 şehir detayı şöyle verildi.
Aksaray Personel Alımı
Aksaray Ağaçören Vakfı bünyesine 1348387 ilan numarası ile 1 kişi Sosyal Yardım ve İnceleme Görevlisi alımı yapılacak SYDV personel alımında alınacak kişiler belirsiz süreli iş akdi ile alınacaklar adayların başvurularını 11 Ocak 2022 tarihine kadar başvurularını yapmaları ve 17 Ocak 2022 tarihine kadar evrak teslimi yapmaları gerekiyor.
Balıkesir SYDV Kamu Personeli Alımı
Balıkesir Susurluk SYDV bünyesine 1351358 ilan numarası ile Sosyal Yardım ve İnceleme Görevlisi devlet personel alımı yapılıyor. Adayların 21 Ocak 2022 tarihine kadar başvurularını yapmaları ve 28 Ocak 2021 tarihine kadar ilgili SYDV müdürlüğüne evrak teslimi gerekiyor.
Çanakkale SYDV Personel Alımı
Çanakkale Biga Vakfına Büro memuru alımı 1353682 ilan numarası ile yapılmış olup adayların 17 Ocak 2022 tarihine kadar başvurularını yapmaları ve 18 Ocak 2022 ye kadar başvuru evrakı teslimi yapılaması gerekiyor.
Kırklareli SYDV Memur Alımı
Kırklareli merkez vakfına Muhasebeci alımı yapılacak olup ilan numarası 1353062 olarak yayınlandı. Adayların başvurularını 14 Ocak 2022 tarihine kadar yapmaları ve başvuru evraklarını 21 Ocak 2022 tarihine kadar SYDV ye teslim etmeleri gerekmektedir.
ŞARTLAR
SYDV personel alımı için başvuru şartları içerisindeki başlıca şartlar;
Adayların Türkiye Cumhuriyeti vatandaşı olması,
Medeni haklarını kullanma hakkına sahip olmaları,
18 yaş ile 35 yaş aralığında olmaları,
Askerlik görevini yapmış olması, muaf olması veya askerlikle ilişiği olmaması,
Adayların en az 4 yıllık lisans mezunu olmaları,
Kamu Personeli Seçme Sınavından adayların P3 puanın asgari 60 puan almış olması şartları bulunmaktadır. “vakifilan.ailevecalisma.gov.tr/Bilgilendirme.aspx” internet adresi üzerinden illere göre vakıflar tarafından belirlenen ayrıca şartları inceleyerek başvuruları yapması gerekiyor.