Daha önce bunun örneklerini yaşamıştık. “Behzat Ç.” dizisi, en parlak döneminde bile reytinglerde zirveye yaklaşamadı ama sosyal medyada fanatiklerinin kopardığı gümbürtü, hem kanalı, hem de yapımcıyı diziyi devam ettirmeye mecbur bıraktı. “Leyla ile Mecnun” adlı dizi için de aynı şey geçerliydi. Sosyal medyayı yıkıp geçtiler, yayınlandıkları gün hep zirvede oldular. “Leyla ile Mecnun” ekibinin sıra dışı mizahı, genellikle AB Grubu izleyiciyle örtüşen sosyal medya kullanıcılarına cazip geliyor. Aynı ekibin şimdi atv’de yayınlanan “Mutlu Ol Yeter” adlı dizisi de aynı akıbeti yaşıyor. Dizi tüm izleyicide 45. sırada yer alırken, sosyal medyanın en çok konuşulan dizisi oldu.