Ancak en fazla merak edilen sinema biletlerindeki promosyon unsurlarıydı, bu nedenle yasa biraz da “mısır düzenlemesi” olarak anıldı. Yeni düzenlemeye göre, bilet fiyatlarına mısır, meşrubat gibi promosyonlar bindirilemeyecek. Güney Kore kökenli grup, daha önce bu uygulamadan vazgeçmeyeceğini açıklamıştı, şimdi tavrı ne olacak merak konusu. Merak edilen bir başka unsur, sektördeki diğer gruplarla, hatta dijital platformlarla yeni arayışlara giren yapımcıların, sektörün en güçlü salon ağıyla ilişkilerini yumuşatıp yumuşatmayacağı. Sinema sektöründeki bu krizden televizyonun etkilenmemesi düşünülemez. Çünkü salon sonrasındaki mecra, kanallar. Üstelik yapımcılar dizilerle TV sektörüne de girmiş durumda. Zorlanan kanallar için krizin bir an önce çözülmesi iyi olur.