“Şeref Meselesi”... Aynı mahallede yolları kesişen farklı kültürlerden gençlerin yaşamlarından yola çıkan dizi için Kanal D yönetimi, farklı bir tanıtım stratejisi geliştirdi. Örneğin, birkaç haftadır yayınlanan uzun fragmanlarla (6-7 dakika) dizinin karakterlerini seyirciye tanıtmaya çalıştı. Medya için bir ön gösterim yaptı. Neredeyse “kırmız halı” kıvamındaki galayı, Ana Haber bülteninin içinde uzun uzun yayınladı. Şu kadarını söyleyebiliriz: Bu akşam bu diziyi izleyecek olanların büyük bir bölümü, artık kimin kim olduğunu biliyor. Yani, diziye ısınma sürecini daha hızlı yaşayacaklar. Eğer öykü de seyirciyi içine alırsa, “Şeref Meselesi” kalıcı olur. Yani, kanal yöneticileri bu kez üzerlerine düşeni yaptı,top artık yapım ekibinde...