Açıklamada, Galaxy Note7 Değişim Programının eski ve yeni tüm seri Galaxy Note7 cihazlarını kapsayacak şekilde düzenlendiği aktarıldı.
Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumunun (BTK) bilgisi dahilinde hazırlanan programın 18 Ekim-11 Kasım tarihleri arasında geçerli olacağı ifade edilen açıklamada, kullanıcılardan eski ve yeni seri ayrımı olmaksızın tüm Galaxy Note7 cihazlarını kapatmaları ve değişim programına katılmaları talep edildi.
Değişim programının BTK kaydı olan tüm Galaxy Note7 kullanıcılarına açık olduğu belirtilen açıklamada, hiçbir tüketicinin mağdur edilmeyeceği, kullanıcıların öncelikle ülke çapında 250'ye yakın noktada bulunan Samsung Servis Merkezlerine başvurması istendi.
Açıklamada görüşlerine yer verilen Samsung Electronics Türkiye Başkan Yardımcısı Tansu Yeğen, şirket olarak, müşterilerinin memnuniyeti ve güvenliğinin kendileri için öncelik taşıdığını belirterek, "Bu nedenle alınan küresel karar doğrultusunda, Galaxy Note7 satışları durduruldu. Hiçbir kullanıcımızı mağdur etmeyecek kapsamlı bir değişim programı başlatıyoruz. Kullanıcılarımızın bu süreçte göstermiş olduğu sabır ve anlayış için teşekkür ederiz." ifadelerini kullandı.
CİHAZINI GETİRENE İKİ FARKLI SEÇENEK SUNULACAK
Galaxy Note7 cihazını getiren kullanıcılara tercihleri doğrultusunda iki seçenek sunulacağı aktarılan açıklamada, şu bilgilere yer verildi:
"Galaxy S7 Edge'i (32Gb hafıza) tercih eden müşterilere, 600 lira geri ödeme yapılacak ve telefonlarını herhangi bir Samsung yetkili bayisinden alabilecek. Para iadesini tercih eden müşterilere, 3 bin 600 lira ücret iade edilecektir. Galaxy Note7 aksesuarlara ait bedeller de müşterilere iade edilecek.
Galaxy Note7'yi operatör üzerinden sözleşme ile almış kullanıcılar ise Galaxy S7 edge (32Gb hafıza) değişiminden yararlanabilir veya hiçbir ek maliyet yansıtılmadan sözleşmesini iptal edebilirler. Ayrıca kullanıcılar, Galaxy Note7 kampanyası dahilinde verilen Samsung Gear VR'ı kullanmaya devam edebilecek. Önceden Galaxy Note7 Değişim Programı'na katılıp telefonunu Samsung Servis Merkezine bırakan kullanıcılar, bu servis merkezine gidip belirtilen seçeneklerden yararlanabilirler."
Açıklamada, detayların şirketin internet adresinden veya Samsung Çağrı Merkezinden (0850 222 0 847) öğrenilebileceği bildirildi.