Hep söylüyoruz, TV 8 bu konudaki en zayıf kanal. Yayın akışı gün içinde bile birkaç kez değişebiliyor. Kurumsallaşmanın bir başka göstergesi, basınla kurulan iletişimdir. Yani, program akışının zamanında basına ulaştırılması ve bu yayınlarla ilgili ayrıntılı malzemenin sağlanması. Bu önemli, çünkü kanalın gazetelerin televizyon sayfalarında alacağı yeri doğrudan belirleyen bir etken. Bu konuda en zayıf olanlardan biri de, en kurumsallaşmış olması gereken TRT. Birçok iyi dizi, TRT’nin basına yeterli malzeme desteğini yapamaması, elindeki işleri iyi tanıtıp pazarlayamaması nedeniyle diğer kanallardaki sıradan işlerin bile gerisinde kalıyor. TRT’nin tanıtım birimini gözden geçirmesi ve mutlaka doğru bir işleyiş kazandırması, izlenme oranlarına da olumlu etki yapacaktır.