Netflix'in beklenen reklamlı aboneliği onaydan geçti | Fiyatına dair açıklama yapıldı

Netflix'in beklenen reklamlı aboneliği onaydan geçti | Fiyatına dair açıklama yapıldı

Netflix, reklamlı seçenek için bir süredir çalışmalar yapıyordu. Abonelik ücretini pahalı bulan kişilerin tercih edeceği reklamlı Netflix'in fiyatına dair Netflix CEO'su açıklama yaptı. CEO Ted Sarandos “Netflix benim için çok pahalı ve reklamı umursamıyorum” diyen müşteri kitlesini hedefe aldıklarını açıkladı.

Hollywood Reporter’a konuşan Netflix CEO’su Ted Sarandos, platformda ilk kez reklam göstermeye başlayacaklarını doğruladı. Yönetici, normal abonelik fiyatlarından “daha ucuz, reklam destekli” seçeneğin yolda olduğunu dile getirdi. CEO’nun açıklamasına göre, platformdan kaçan binlerce kullanıcı için reklam görmek artık sorun değil.

Yayın devinin CEO’su Ted Sarandos “Netflix benim için çok pahalı ve reklamı umursamıyorum” diyen müşteri kitlesini hedeflediklerini söyledi. Reklam katmanı için ortaklar ile çalışmalara başladıklarını ifade eden Sarandos, reklam desteğinin genişletileceğinin de altını çizdi.

Netflix, izleme deneyimini bozduğuna inanarak reklam göstermeye karşıydı. Ancak yayın devi, finansal krizin ortasında kaldıktan sonra radikal değişiklikler uygulamaya başladı. Sarandos ve Netflix yönetimi, reklam içeren düşük maliyetli aboneliğin bu krizin çözülmesine yardımcı olacağını söyledi.

‘Netflix benim için çok pahalı ve reklamı umursamıyorum’ diyen insanlar var. Her zaman söylediğimiz gibi aslında Netflix’e reklam eklemiyoruz. ‘Daha düşük bir fiyat istiyorum ve reklam izleyeceğim’ diyenler için bir reklam katmanı ekliyoruz.

Netflix’in halihazırda en ucuz katmanı aylık 37,99 TL ile sunuluyor. 

İlgili Haberler