Netflix'e reklamlı paket ne zaman geliyor: Herkes o açıklamayı bekliyordu

Netflix'e reklamlı paket ne zaman geliyor: Herkes o açıklamayı bekliyordu

Netflix abonelik ücretlerini artırınca birçok abone hesaplarını kapatmıştı. Kaybettiği abonelerini yeniden kazanmak isteyen dizi film izleme platformu Netflix, geçtiğimiz aylarda reklamlı abonelik sistemi getireceğini açıklamıştı. Ne zaman kullanıma geçeceği belli oldu.

Netflix CEO’su Ted Sarandos, herkesin beklediği reklamlı abonelik sistemi hakkında açıklama yaptı. Sarandos, Haziran ayının sonunda Netflix''in reklam destekli abonelik hizmeti başlatmayı planladığını doğruladı. Net bir tarih verilmese de sızdırılan raporlara göre, 2022’nin sonundan önce olacağı belirtildi.

ShiftDelete''den aktarılan bilgilere göre; Netflix, platformda reklam olması için Microsoft ile ortaklık kurdu. Bazıları, bu ortaklığın ve hizmetin daha fazla abone kaybına neden olabileceğini ortaya çıkardı. Başka bir duyuma göre ise şirket yakın geçmişte 1 milyondan fazla abone kaybetti.

Netflix yöneticileri, ortaya koyduğu raporla birlikte konuyla ilgili ayrıntılı şu açıklamaları yaptı:

Yakın zamanda Microsoft’u teknoloji ve satış ortağımız olarak duyurduk ve bu katmanı 2023’ün başlarında başlatmayı hedefliyoruz. Multi-milyar reklamlarını genişletmek için büyük yatırımlar yapıyorlar. Premium televizyon dünyasına dönüştürüyoruz ve böylesine güçlü bir küresel ortakla çalışmaktan heyecan duyuyoruz.

Şirket, bu yeni hizmetin büyük ihtimalle reklam harcamalarının önemli olduğu birkaç pazarda başlayacağını söyledi. Buna ek olarak, “Yeni girişimlerimizin çoğu gibi, niyetimiz de bunu yaymak. Bu nedenle, birkaç yıl içinde reklamcılık işimiz muhtemelen ilk göründüğünden oldukça farklı görünecek.” ifadelerini ekledi.

Ayrıca Sarandos, yeni hizmetle alakalı yeni detayları da açıkladı. “Stüdyolarla konuştuğumuz bazı şeyler var, ancak ürünü bugün piyasaya sürersek, reklam katmanındaki üyeler harika bir deneyim yaşarlar. Bazı ek içerikleri temizleyeceğiz, ancak kesinlikle hepsini değil.” Bu açıklamalarda reklam destekli hizmetin, başlangıçta her şeye sahip olamayacağını içerdi.

İlgili Haberler