Reklamın müziğini de, koreografisini de Tarkan’ın hazırladığı söyleniyor. Müzik gerçekten etkili, ama meşrubatı içtikten sonra omuzların oynamaya başlaması daha önce bir soğuk çay firmasının reklamlarında Hayko Cepkin tarafından kullanıldı. Orada oynamaya başlayan tek omuzdu, burada iki omuz birden. Yani bir yaratıcılık yok ortada, hatta Cepkin’in reklamında kullanılan tek omuz oynatma eyleminin daha çarpıcı olduğunu bile söyleyebiliriz. Tarkan etkisiyle reklam amacına ulaşır mı, satışları patlatır mı, bilmiyoruz. Ama o soğuk çay firması, bu kez son dönemlerin parlayan komedi oyuncularından Cengiz Bozkurt’un rol aldığı bir reklam filmi daha çekti ve burada megastarı ti’ye aldı. Söz konusu Tarkan olunca, izleyici daha özgün bir şeyler bekliyor, eğer bunu yapmazsanız eleştirilere katlanacaksınız.