Alışveriş arabalarının tasarımının yıllardır aynı olduğunu ama boyutlarının günden güne büyüdüğünü biliyor muydunuz? Büyük market arabaları “Sepet dolu görünsün” düşüncesiyle ihtiyacınız olmayan ürünlere yönlendiriyor. Sizde böyle düşünüyorsanız, gelmeyin bu oyunlara.
Alışverişlere yapılan deneylerde market sepeti boyutları iki katına çıkarılması alışverişi de yüzde 20 oranında artmasına neden oluyor. İhtiyacınız için alışveriş yapmak için küçük sepet alınması tavsiye ediliyor
Market reyonlarının tasarımı da istediğiniz ürüne ulaşmak için almayı hiç planlamadınız yüzlerce ürünün yanından geçmenize neden olacak şekildedir. Çok alakasız reyonlar olsalar bile, mısır gevreğinin yanına süt, kedi mamasının yanına tüy toplayıcı rulo koyduklarında size iyilik yaptıklarını düşünüyor olabilirsiniz. Ama gerçekten o süte ihtiyacınız var mıydı acaba?