Maç yoksa dizi konuşuyoruz!

Maç yoksa dizi konuşuyoruz!

Ekranlarda yayınlanan programların izlenme / konuşulma oranlarını belirleyen bir faktör reyting ölçümleriyse, diğeri de sosyal medyada yer alma yüzdeleridir

Bu yüzden bazı diziler, düşük reytinglerine rağmen, sosyal medya gündemini yoğun olarak işgal etmeleri nedeniyle reklam verenlerin ilgisini çeker, yayın ömürleri de doğal olarak uzar. Diziler üzerine sosyal medya sohbeti her zaman yapılır. Ama futbol maçı günlerinde, sosyal medyanın ilgisi bu yöne kayar. Sivri dilli yorumcuların yer aldığı spor programları da gündemde yer alır. Haber programları arasındaysa, sosyal medyanın iştahını en çok kabartan, sıra dışı konuların işlendiği TRT yapımı “Pelin Çift ile Gündem Ötesi” adlı programdır. Bu programın da sosyal medya karnesi genellikle pekiyilerle doludur. Kısacası, sosyal medyanın gücü ne izleyeceğimizi belirlemede de fazlasıyla etkilidir.