Yeni tip korona virüs salgınına karşı alınması gereken en önemli tedbir olan sosyal mesafeye dikkat çekmek için ünlü markalardan değişik bir hamle geldi. Farklı sektörlerin de markaları logolarını değiştirerek sosyal mesafe kurallarına dikkat çektiler.
Logosunu ayıran markalardan otomotiv devi Volkswagen yeni logosunun altına "Sosyal mesafeye özen gösterdiğiniz için teşekkürler" notunu düştü.
Bir başka otomotiv üreticisi AUDI ise ikonik 4 halkası da sosyal mesafeye dikkat çekmek için ayrılırken, yeni logosunun altına “Sosyal mesafe” notu eklendi.
Logosunu ayıran bir başka şirket olan Coca Cola ise yeni logosunda "Ayrı kalmak birlikte hareket etmenin en iyi yoludur" mesajını yayınladı.
McDonalds ise ikonik 'M' harfini ikiye bölerek sosyal mesafeye önem verilmesini istedi.