Korona bunu da yaptırdı: 64 yıllık gelenek değişiyor

Korona bunu da yaptırdı: 64 yıllık gelenek değişiyor

Fast food şirketi Kentucky Fried Chicken (KFC) korona virüs (Covid-19) salgını nedeniyle 64 yıllık sloganını değiştirme kararı aldı. Şirket salgın döneminde 'parmaklarınızı yalatacak kadar lezzetli' sloganını kullanmayacağını duyurdu.

NTV'de yer alan habere göre ilk olarak Çin'in Wuhan kentine ortaya çıkan korona virüs (Covid-19) dünya genelinde 800 binin üzerinde kişinin hayatına mal oldu. 
  
Uluslararası haber ajansı Reuters'ta  yer alan habere göre, salgın Kentucky  Fried Chicken'ın (KFC) reklam sloganını değiştirmesine yol açtı. 
  
Şirket salgın döneminde hijyenin önemine dikkat çekmek adına 64 yıldır kullanılan 'parmaklarınızı yalatacak kadar lezzetli' sloganını kullanmama kararı aldı. 
  
Şirket İngiltere ve İrlanda'da yayınlanan yeni reklam filminde "Her zaman kullandığımız sloganı unutun. Şimdilik..." ifadelerine yer verildi. 

KFC geçtiğimiz haftalarda yayınladığı reklamların pandemi döneminde hijyen standartlarını ihlal etmeye yönlendirdiği gerekçesi ile özellikle sosyal medyada bir hayli eleştirilmişti. 
  
Söz konusu reklam filmi sadece İngiltere'de 150'nin üzerinde şikayete  neden olmuştu.