Et pişirme ve tuzlama şekli (Salt-Bea) ile tanınan dünyaca ünlü kasap ve Nusr-et isimli restoran zincirinin sahibi Nusret Gökçe, etin yanı sıra yayınladığı “cappuccino” videolarıyla isminden söz ettirmişti. Başlattığı “cappuccino” içeriğini pratiğe dönüştüren Nusret, “Kapicciinoo” adlı kahve dükkanındaki kazancının yüzde 50’sini Çocuk Esirgeme Kurumu’na bağışlama kararı aldı. İstanbul Maçka’da bulunan Park Hyatt otelinin içinde yer alan kahve mekanı, sabah 06.30’dan akşam 22.00’ye kadar açık olacak.
Nusret, konuyla ilgili sosyal medyadan bir açıklama yaparak “Uzun zamandır üzerinde çalıştığım Kapicciiinoo markası yarın sizlerle buluşuyor. Çok mutluyum. Güne iyi başlamanın adresi Kapicciiiinoo olacak. Bu mutluluğum adına Kapicciiiinoo''nun yıllık kazancının %50''sini Çocuk Esirgeme Kurumuna bağışlayacağım. Sizin de her içeceğiniz kahve çocuklarımızın mutluluğuna destek olsun” ifadelerini kullandı.
Instagram’da 46 milyondan fazla takipçiye sahip olan Nusret Gökçe, “cappuccino” akımını 2020 yılında başlatmıştı. Kısa sürede insanların ilgisini çeken bu akım DJ Khaled, DJ Snake, J Balvin ve Dean & Dan Caten gibi ünlülerin de katılımıyla oldukça ilgi çekmişti.
Türkiye’deki restoranlarının yanı sıra Dubai, Abu Dabi, Doha, Miami, New York, Londra ve Mikonos’ta et restoranları bulunan Nusret Gökçe''nin altın tozlu cappuccino''su da çok konuşulmuştu.