Ancak bir tespit de yapalım: Bundan önceki iki sezonda olduğu gibi birinci sıraya demir atma durumu yok. Oysa bu sezonun yarışmacıları çok daha sıkı, yarışmalar her zamankinden daha zorlu. Zaten kanal da bu sezonki yarışmayı "En'lerin Survivor'u" olarak lanse ediyor. Görünen o ki, seyircide bir yorgunluk, bir doygunluk başladı. Kanal, bu konuda da önemli bir hamle yaptı ve çıtayı yükselterek, takımı oluşturan 6 yarışmacıya da birer araba verdi ve Türk televizyon tarihinin maddi olarak en yüksek ödülüne imza attı. Arabaların reklamı da girdiğine göre, bu durum sponsor işi. Araba için yapılan yarışmalar iki gün sürdü ve kıran kırana geçti. Tabii, seyirci de kilitlendi kaldı. İki günde de "Survivor" yüksek reytingler aldı. Yani iyi bir sponsor anlaşması, kanalı zirveye oturtuverdi.