Eylül ayında izleyici ile buluşan Netflix dizisi Squid Game, çıktığı günden bu yana interneti kasıp kavurmaya devam ediyor. Sadece ilk 28 gününde 132 milyon kullanıcıya ulaştığı açıklanan dizi, kısa sürede platformun en popüler işlerinden biri oldu. Ancak bu başarı çok da uzun sürmedi.
ShiftDelete.Net''ten Oğuz Çakır''ın haberine göre; sık sık yeni yapımlar ile içerik kütüphanesini genişleten Netflix, özellikle iş yaptığı ülkelerdeki orijinal yapımlarıyla dikkat çekiyor. Bu yapımların çoğu ortalama izlenme sayılarına ulaşırken, bazıları dünya çapında büyük başarı elde ediyor. Son olarak şirketin yeni dizisi o kadar başarılı oldu ki, Squid Game‘in rekorunu bile kırdı.
Squid Game, koltuğunu bir başka Kore yapımına kaptırdı
Netflix‘in Güney Kore‘de çektiği fantastik ve korku türündeki dizisi Hellbound, sadece birkaç gün içerisinde rekor kırdı. FlixPatrol tarafından yapılan araştırmaya göre 20 Kasım tarihinde yayınlanan Hellbound, dünyanın en çok izlenen Netflix dizisi oldu. Yapım, 24 saat içinde 80’den fazla ülkede reytinglerde bir numara oldu. Böylelikle, bir başka Güney Kore yapımı olan Squid Game dizisinin rekoru kırılmış oldu.
Bir korku dizisi olan Hellbound, günahkarları avlayan ve kurbana ölüm tarih ve saatini bildiren iblislerin olduğu bir dünyada geçiyor. Yeon Sang-ho tarafından yönetilen yapımın ilk bölümü, Eylül ayında 2021 Toronto uluslararası film festivalinde gösterildi. Eleştirmenlerden geçer notlar almayı başaran dizi, izleyicilerin de beğenisini kazandı.
Netflix tarafından yapılan açıklamaya göre Squid Game ise yayınlandığı günden bu yana 1.6 milyar saat izlendi. Bu da demek oluyor ki kullanıcıların, bu yapımı izleyerek geçirdiği süre aşağı yukarı 182.000 yıl. Platformdaki en popüler üçüncü işi Bridgerton ise bu sürenin ancak yarısına denk olabiliyor.