Nihat Hatipoğlu bu yıl zirvedeydi, yine söz konusu para olunca. Din kültürümüzde, eve mevlit ya da dua okutmak için çağrılan bir hafızla bile para konuşulmaz, her şeyden önce ayıptır. Herkes gücü kadarını ya da gönlünden geçeni, hocaya biraz da ezile büzüle verir. Pazarlık söz konusu bile değildir. Ama şimdi medya önünde yapılıyor pazarlıklar. Nihat Hatipoğlu’nun atv’deki iftar ve sahur programlarıyla reytinglerde ön sıralarda görünmesi bile, medyaya ulu orta yansıyan pazarlıkların ayıbını örtmez. Show TV’de yayınlanan “Prof. Dr. Mustafa Karataş ile İftar” ve TRT 1’deki “Ramazan Sevinci” adlı programlar, ilk gün kendilerine ancak 30. sıralarda yer bulabildiler. Bakalım, seyircinin ilgisi bu iki programı yukarılara taşımaya yetecek mi?