İbn Haldun Üniversitesi Rektörlüğünden yapılan açıklamada, “Üniversitemize 2547 sayılı Yükseköğretim Kanunu''nun ve Öğretim Üyeliğine Yükseltilme ve Atanma Yönetmeliğinin ilgili maddeleri ve T.C. ibn Haldun Üniversitesi "Öğretim Üyeleri Yükseltilme ve Atanma Koşulları" uyarınca Öğretim Üyesi alımı gerçekleştirilecektir.” Denildi.
Başvuruda Gerekli Belgeler:
- Öğretim Üyesi Başvuru Formu ve Dilekçesi
- Özgeçmiş (YÖK formatında) ve Eserler Listesi
- Kimlik fotokopisi
- Fotoğraf (2 Adet)
- Adli sicil belgesi
- Hizmet belgesi
- Erkek adaylar için askerlik durum belgesi
- Resmi Kurumlarca Onaylanmış ya da e-Devlet üzerinden karekodlu lisans, yüksek lisans, doktora diplomaları
- Varsa Dr. Öğr. Üyesi Atama Yazıları,
- Yurtdışından alınan diplomalar için Üniversitelerarası Kurulca onaylanan Denklik Belgesi
- YÖKDİL/YDS veya Eşdeğerliliği YÖK Tarafından Onaylanan Yabancı Dil Sınavına İlişkin Belge - İngilizce
Açıklama:
- Bilimsel Çalışma ve Yayınlarını Kapsayan 4 (Dört) takım dosya (bilimsel eserlerinden oluşan dosyanın 1 (bir) nüshasını basılı olarak, jüri üyelerine gönderilmek üzere diğer nüshalarını elektronik ortamda (CD/flash bellek) şahsen İnsan Kaynakları Daire Başkanlığına teslim etmeleri ve 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Mevzuatı uyarınca akademik personel adayı açık rıza formu vermeleri gerekmektedir. Aydınlatma Metnine https://hr.ihu.edu.tr/tr/kvkk-aydinlatma-metni linki üzerinden ulaşılabilmektedir.)
- 18.05.2021 tarihli ve 31485 sayılı Resmi Gazete'' de yayımlanan Yükseköğretim Kuramlarında Yabancı Dil Öğretimi ve Yabancı Dille Öğretim Yapılmasında Uyulacak Esaslara İlişkin Yönetmeliğin madde 8''deki şartları taşıyor olması gerekmektedir.