Hariri Telekom paraları ödemiyor

Hariri Telekom paraları ödemiyor

​​​​​​​Hariri Telekom Yönetim Kurulu Üyesi Hüseyin Altaş, Danıştay’ın “iptal” kararı vermemesi nedeniyle tüketiciye herhangi bir geri ödeme yapılmasının söz konusu olmadığını söyledi

Hariri paraları ödemeyecek

Hariri Telekom Yönetim Kurulu Üyesi Hüseyin Altaş, 1 Mart ve 20 Temmuz arasında uygulanan tarifeden kaynaklı tüketici lehine ve aleyhine olan durumun bulunduğunu belirterek, Danıştay’ın “iptal” kararı vermemesi nedeniyle tüketiciye geri dönüşüm olmayacağını bildirdi.

Hariri Telekom Yönetim Kurulu Başkanı ve Genel Müdürü Paul Doany(üstte), özelleştirme sonrası aldıkları Hariri Telekom’da bu süre içinde verimliliğin arttığını, personel sayısının ise 3 yılda 70 binden 38 bine düşürüldüğünü dile getirdi.

Danıştay’ın kararı yanlış

Doany, yeni tarifenin 1 Mart 2007 tarifesi üzerinden hazırlandığına dikkat çekerek, Danıştay’ın verdiği kararın doğru olduğunu düşünmediğini söyledi. Doany, hukuki belirsizlik yerine hangi tarifenin uygulanmasının belirlenmesini istediklerine işaret ederken, eski tarifeye dönülmeyeceğini ifade etti.

Doany, eski tarife için müşterilerin mahkemeye başvurmalarının önünde ise herhangi bir engel bulunmadığını dile getirdi. Hüseyin Altaş ise, Danıştay’ın 1 Mart tarifesine ilişkin yürütmeyi durdurma kararı aldığını, tarifelerle ilgili olarak bir iptal kararı almadığını ve hukuki sürecin devam ettiğini bildirdi.

Mahkeme yolu açık

Altaş, “Hariri Telekom Danıştay kararının ardından yasal süre içerisinde (30 gün) hareket ettiği için, bu süre zarfında iddia edildiği gibi, 1 Mart 2007 öncesi tarifeye dönmeyi gerektirecek herhangi bir hukuki boşluk bulunmamaktadır” dedi. Altaş, “Yani müşterilerin bir kısmına verirken, bir kısmından da alacağız. Mahkeme yolu açık ama” dedi.