Windows 11 kullanıcılarından güncelleme hakkında şikayet geldi!

Windows 11 kullanıcılarından güncelleme hakkında şikayet geldi!

Windows 11 işletim sistemi sahipleri, Şubat ayında gelen güncellemeden sonra bazı sorunlar yaşadığını belirtti.

ShiftDelete''in haberine göre, Windows 11 işletim sistemi, bu ay kullanıcılarında daha iyi bir deneyim sunmak üzere bir güncelleme paylaştı. Bu güncellemenin ardından, bazı kullanıcılar birkaç teknik hata ile karşı karşıya geldi. Başlat menüsünde problem yaşayan kişiler, widget çubuğuyla çakıştığını ifade ediyor. İşte ayrıntılar…

Windows 11 Başlat menüsü kayboluyor

Kullanıcıların belirttiğine göre bu ayki Windows 11 güncellemesinin ardından işletim sistemi bazı hatalar veriyor. Başlat menüsü açıldığında sistem, aynı anda widget çubuğunu da açmaya çalışıyor ve ekranlar çakışıyor. Başlat menüsünün üzerine gelindiğinde ise kayboluyor.

Güncelleme ile Notepad‘deki karanlık mod ve Windows Media Player geri döndü. Bunların yanı sıra Microsoft Store‘daki Android uygulamaları için bir önizleme seçeneği de geldi. Ancak, widget çubuğu ve Başlat menüsünün çakıştığıyla ilgili şikayette bulunan kullanıcılar da giderek artıyor.

TechRadar‘ın yaptığı testlerde de aynı sorunla karşılaşıldı. Tester’lar menünün kaybolmasını önlemek için Windows tuşuna basarken, Başlat menüsü simgesine tıklamak için fareyi kullanmayı da denediler ve bu, sorunu kısmen çözüyordu. Yine de sorunun teknik açıdan yazılımcılar tarafından çözülmesi şart.

Asıl merak edilen şey ise, şirketin bu sorunu neden Şubat güncellemesinden önce çözmediği. Windows, sorunu geçtiğimiz Haziran ayından beri biliyordu, ancak gelen güncelleme ile şikayetler artmaya başladı. Görünen o ki, şirket yaptığı son güncellemede bu hatayı düzeltmedi.

Windows Latest’a göre şirket hatanın farkında. Bu nedenle yakın zamanda düzeltilmesi bekleniyor. Eğer Windows 11 işletim sistemine sahipseniz ve herhangi sorun yaşıyorsanız Geri Bildirim Merkezi‘nden Microsoft’a bildirebilirsiniz.