Resmi Gazete’de, Gebze Teknik Üniversitesi Rektörlüğü’nden yapılan açıklamada “Üniversitemiz işletme Fakültesi''nde açık bulunan aşağıdaki kadrolarda istihdam edilmek üzere, 2547 sayılı Yükseköğretim Kanunu uyarınca daimi statüde Öğretim Üyesi alımı yapılacaktır. İlgili Kanunun 24/e ve 26. maddelerinde belirtilen şartlar için web sayfamızda yer alan "Gebze Teknik Üniversitesi Akademik Yükseltme ve Atama Koşulları Yönergesi"ne haiz adaylar başvuru yapabilir.” denildi.
İSTENİLEN BELGELER
Başvuru Dilekçesi* (Üniversitemiz Web Ana Sayfasında Link Verilmek Suretiyle Y ayımlanacaktır.)
T.C. Kimlik Kartı Fotokopisi ve 6 (Altı) Adet Fotoğraf (Doktor Öğretim Üyesi Başvuruları İçin 1 (Bir) Adet Fotoğraf)
YÖKSİS Formatında Özgeçmiş ve Eserler Listesi
Lisans ve Lisansüstü Diplomaları ile Yurt Dışından Alınmış Diplomalar için YÖK Denklik Belgeleri (Onaylı Kopyası)** ya da (e-Devlet Kabul Edilir)
Profesör ve Doçent Kadrolarına Başvurular için Doçentlik Belgesi (Onaylı Kopyası)**,
Yabancı Dil Belgesi (e-Devlet Kabul Edilir)
1 adet USB Bellek/CD/DVD (İstenilen Belgeler ile listesine göre numaralandırılmış şekilde Makaleler, Bildiriler, Kitap bölümleri, vb. eserlerin tam metni ve eserlere yapılan atıflar-eser)
Başvuru süresi, Resmi Gazete''de yayımlandığı tarihten itibaren 15 (on beş) gündür. Son başvuru tarihi resmi tatile denk geldiği takdirde bir sonraki iş gününün mesai saati bitimine kadar şahsen ya da kargo/posta yolu ile başvuru yapılabilecektir.
GEREKEN BELGELER
1- Başvuruda İstenilen Belgeler (Basılı halde 1 nüsha teslim edilecektir.)
2- İstenilen belgelerin de içinde bulunduğu bilimsel eserlerden oluşan (makale, tez, kitap vs.) 1 adet USB Bellek, CD veya DVD.
*Profesör adayları, "Öğretim Üyeliğine Yükseltilme ve Atanma Yönetmeliği"nin 14. maddesi gereğince dilekçelerinde başlıca araştırma eserlerini belirteceklerdir.
Ayrıca, sadece Profesör ve Doçent kadrolarına başvuran adayların, dijital ortamda (USB Bellek, CD veya DVD) hazırlanan eserleri ile başvuru evraklarını, link halinde (Örnek: Google Drive) personel@gtu.edu.tr adresine mail yoluyla göndermesi gerekmektedir.
(***) Başvurunun kabul edilmesi için GTÜ Akademik Yükseltme ve Değerlendirme Kurulu''nun (AYDEK) Çalışma Usul ve Esasları uyarınca ilgili kadro asgari koşullarının sağlandığına dair olumlu görüşü gerekmektedir. AYDEK başvurusunda bulunacak adayların başvuruları, anılan esaslar kapsamında kadro ilanı yayınlandıktan sonra kadroya başvuru öncesi veya başvuru sırasında Üniversitemiz Rektör Yardımcılığı''na yapılabilecektir. AYDEK Başvuru Dilekçesi ve AYDEK Başvuru Formu, ilanımızla eş zamanlı olarak Üniversitemiz web ana sayfasında link verilmek suretiyle yayımlanacaktır. AYDEK Başvuru Dilekçesi ve AYDEK Başvuru Formu elden veya posta yolu ile Rektör Yardımcılığına iletilecektir. AYDEK Başvuru Dilekçesi ekinde yer alan diğer evraklar ise https://abl.gtu.edu.tr/dogrulama/Dogrula/OturumAc?git=/aydek/ linkinden sisteme online olarak yüklenecektir. İhtiyaç duyulması halinde; AYDEK sürecine ilişkin adayları ilgilendiren tüm bilgilendirmeler için Üniversitemiz Rektör Yardımcılığı ile iletişime geçilmelidir.