Facebook 2014 yılının en hızlı büyüyen mobil merkezli uygulaması! Açıklanan verilere göre Facebook’un mobil ortamdaki reklam geliri, yüzde 62 oranında artış gösterdi. Bir dönemler Harvard Üniversitesi’nin projesi olan Facebook, yeni rakamlara göre 1.32 milyar kullanıcıya sahip ve kullanıcı miktarındaki artış her yıl yüzde 14 gibi devasa bir rakama tekabül ediyor. Pek tabi burada dikkat edilmesi gereken esas nokta, bu kullanıcıların kaç tanesinin sadece mobil ortamda sisteme giriş yapıyor olması... Zuckerberg’in verilerine göre bu rakam 399 milyon kişi ve bu da demek oluyor ki siteye kayıtlı olan kişilerin yüzde 30’u, Facebook’a sadece mobil olarak bağlanıyorlar ki geçen yıla oranla yüzde 31’lik bir artış yaşandığı gözler önüne seriliyor. İşin finansal kısmında da Facebook büyük adımlar atmışa benziyor zira geçen yıla oranla yüzde 61 gibi büyük oranda gelir artışı yaşayan firma, gelirini 2.91 milyar dolar olarak beyan ederken, bir yandan da hisselerini 42 sentten hesaplayan tüm Wall Street analizcilerinin tahminlerini de alaşağı etmiş oldu.Facebook bu yıl gelirinin hatırı sayılır miktarda kısmı olan 2.68 milyar doları, sadece reklamlardan kazanmış durumda ki bu da geçen yıla oranla yüzde 67’lik bir artış anlamına geliyor.