Tabii bir de gecemizi gündüzümüzü başında geçirdiğimiz televizyona yaptığımız harcama var ki, bu da kültürel harcamalar arasında sayılıyor. Türkiye'de kişilerin yaptığı 12 milyar liralık kültürel harcamanın 3,5 milyar lirasını televizyon ve yayın masrafları oluştururken, kitap harcamaları televizyona yapılanın yarısına ulaşamadı. Türkiye İstatistik Kurumu verilerine göre, Türkiye'de kültürel faaliyetlere yapılan harcamalar arasında en yüksek payı yüzde 28 ile televizyon aldı. Vatandaşlar televizyon ve yayın faaliyetlerine 3 milyar 458 milyon liralık harcama yaptı. Kültürel harcamalar içerisinde ikinci sırayı yüzde 15,6 ile veri işlem ekipmanları alırken, bunu yüzde 13,4 ile kitaplar, yüzde 11,1 ile gazete ve dergiler takip etti.