Ortaya çıkan rakam gerçekten çok ciddi. Bu rakam, aynı zamanda televizyonların ve yapımcıların kıyasıya reyting savaşlarının nedenini de tüm çıplaklığı ile gözler önüne seriyor. 2014 yılı için 3 milyar 172 milyon 582 bin 866 lira reklam ve sponsorluk geliri elde eden televizyonlar 1.5 saat süren diziler başta olmak üzere acımasız reyting savaşına girerek reklam pastasından daha büyük pay almaya çalıştı. Beyan edilen sporsorluk gelirleri ise toplam 171 milyon 608 bin 174 lira olarak gerçekleşti. Reklam pastasının büyük bölümünüyse Kanal D, atv, Show TV, Star TV, TV 8, Fox TV gibi televizyonların bağlı olduğu büyük şirketler alıyor. Tabii, ortada bu kadar büyük para dönerken, kimsenin emeğe saygı, çalışma ortamlarının medenileşmesi, dizilerin makul sürelere inmesi gibi ayrıntılara itibar edeceğini sanmıyoruz.