Decahtlon’da büyük skandal. Bu ürünü alırken dikkat. Bozuk ürünü değiştirmemek için öyle bir bahane sundular ki

Decahtlon’da büyük skandal. Bu ürünü alırken dikkat. Bozuk ürünü değiştirmemek için öyle bir bahane sundular ki

Decathlon’da bir skandal daha patlak verdi. Ürünü almasının üzerinden 12 saat geçmesine karşın bozuk gıda ürününün açılmış olması bahane edilerek ürün değişimi yapılmadı. Müşteri hizmetlerini arayan mağdur ise sürekli reklam bülteniyle karşılaşırken derdini anlatabileceği yetkili bir merci bulamadı.

YENİÇAĞ/TOLGA ŞAHİN-ÖZEL HABER

Daha önce mağazada olmayan ürünü internetten satan ancak ne ürünü ne parasını müşteriye iade etmemesiyle gündeme gelen Fransız spor mağazası devi Decathlon spor mağazası yeni bir skandalla gündemde.

SKANDALLARA BİR YENİSİ DAHA EKLENDİ
Decathlon Forum İstanbul Bayrampaşa şubesinden bir markanın çikolatalı protein tozunu alan müşteri eve gidip ürünü açtığında skandal bir görüntüyle karşılaştı. Sürekli aynı markanın ürününü kullanan müşteri çikolatalı protein tozunun beyaz renkte, çok tuhaf bir kokuda olduğunu gördü. Mağazanın o saatte kapalı olması nedeniyle ürünü aldıktan 12 saat sonra değişim için mağazaya götüren müşteri başka bir skandalla karşılaştı.

GIDA ÜRÜNÜNÜN BOZUK OLUP OLMADIĞINI AÇMADAN ANLAYACAKSIN!
Mağazada ürünü değiştirmek istediğini söyleyen müşteriye, müşteri temsilcisi açılmış gıda ürünlerinde değişim yapamadıklarını söyledi. Açılmış gıda ürününün bozuk olup olmadığını açmadan nasıl bileceğini söyleyen müşteriye bu seferde protein tozunun kokusunun ve renginin normal olduğu söylendi. Bu ürünü sürekli kullandığını ve daha önce böyle bir görüntüyle karşılaşmadığını ifade eden müşteriye bu sefer gramajlar arasında böyle farklar olabileceği cevabı verilerek komedi filmlerine replik üretildi adeta.

“300 LİRA BAYRAM GÜNÜ BAŞIMIN GÖZÜMÜN SADAKASI OLSUN”
Konuyla ilgili konuşan mağdur müşteri, “Yaklaşık 2 senedir aynı markanın ürününü aynı mağazadan alarak kullanmaktayım. Daha önce hiç böyle bir şeyle karşılaşmadım. Ürün resmen bozuk ve değişim talebim yerine getirilmedi. Sürekli spor alışverişimi aynı mağazadan yapıyordum. Öyle bir muameleyle karşılandım ki sanki ürünü keyfi getirmişim gibi maddi durumu gayet yerinde biriyim. Sporla uğraştığım için bu ürünü kullanıyorum. Aradan 12 saat geçmeden ürünü geri götürdüm. Sanki 1 hafta boyunca ürünü kullanmışım ve geri götürüp para iadesi istemiş gibi bir muameleye maruz kaldım. Bu saatten sonra ürünümü değiştirmesinler ancak yaptıklarını herkes öğrensin istiyorum. Böyle dev bir mağazaya bayram günü 300 lira başımın gözümün sadakası olsun. Bu kendilerine mağaza devi diyen bir firmanın ne kadar küçüldüğünün resmidir. Müşteri hizmetlerini aradığımda ise sürekli reklam bülteni dönüyor, bir türlü müşteri temsilcisine bağlamıyor. Kurumsal olduklarını iddia eden bir firmanın şikayet hattına ulaşılamıyor” dedi.

 

 

 

 

 

 

Orjinal tozun olması gereken renk ise şöyle:

 

DAHA ÖNCE NE OLMUŞTU?

Finansgündem’de yer alan habere göre, Mağazada olmayan ürün için müşteri internet üzerinden sipariş vermeye yönlendiriliyor. İnternet alışverişinde hata olunca kioskta ödeme yapmaya yönlendiriliyor ve “Siparişiniz en geç bir hafta içerisinde adresinize teslim edilecek” deniliyor.

Kiosktan ödeme yaptıktan bir süre sonra ise ‘siparişiniz iptal edildi’ diye bir mesaj geliyor. Bu konuyla ilgili bilgi almaya gittiğinizde ise Marmara Forum Decathlon mağazasındaki müşteri temsilcileri “Konunun bizimle bir ilgisi yok. Müşteri iletişim merkezini arayın” diyerek tersliyor. “Zaten bu saatte kapanmıştır siz de arasanız ben de arasam bilgi alamazsanız” diyen müşteri temsilcisi, müşterinin “Parasını ödediğim ve ürünleri alamadığım alışverişimin akıbetini öğrenmek istiyorum. Bu alışverişi bu mağazadan yaptım kayıtları yok mu, sistemde görünmüyor mu?” şeklindeki talebine agresif yanıtlar vererek tartışmaya giriyor.

Aradan bir süre geçtikten sonra müşteri iletişim merkezi arandığında ise uzun bir süre bekledikten sonra “Ödemenizi görebiliyoruz. Ancak internet alışverişi olmadığı için daha fazla detay göremiyoruz. Yetkililere iletildi. Size en kısa sürede geri dönüş yapılacaktır” deniliyor. Decathlon Merter Turksport mağazasından yapılan alışverişin akıbeti bilinmiyor. Müşteri temsilcisi “Bizimle ilgili değil, müşteri iletişim merkezin arayarak telefonla bilgi alabilirsiniz” diyor. Müşteri iletişim merkezi ise “İnternet alışverişi olduğu için biz detay göremiyoruz” diyor.

İlgili Haberler