CNBC-e’de sona gelindi!

CNBC-e’de sona gelindi!

Doğuş Grubu bünyesinde yayın yapan CNBC-e, özel bir seyirciye sahip bir kanal.

Hafta içi gün boyunca ekonominin nabzını tutan kanal, akşam saatlerinde ise kaliteli filmlerin ve yabancı dizilerin yayınlandığı bir mecraya dönüşüyor. Böyle bir oluşumu reyting sistemi içinde değerlendiremezsiniz. Alıcısı özeldir, sağladığı prestij kayda değerdir. Basında yer alan son haberlere göre, Doğuş Grubu, bu kanal için kullandığı frekansı satmak için Discovery Communications Inc. ile görüşme halindeymiş. Bunun anlamı frekansın artık CNBC-e için değil, Discovery Channel, TLC ve Animal Planet gibi belgesel kanallarından biri için kullanılabileceği. Doğuş Grubu’nun Amerikan CNBC-e ile yaptığı ve 15 yıldır devam eden lisans anlaşması nisan ayında sona eriyor. Görünen o ki, Doğuş Grubu, bu anlaşmayı yenilemeyecek ve kanal Türkiye pazarından -bir başka anlaşma olmazsa- çıkacak.