Bu köşede zaman zaman reklamlara da değiniyoruz. Bazıları, ger- çekten de “Nasıl olur?” dedirten cinsten. Örneğin, spor arabasını, akıllı telefonuna indirdiği bir site sayesinde, bir tuşla satabilen bir adam, karısının üçüz doğum yaptığını ancak hastanede, bebekleri hemşirelerin kucağında gördüğünde öğreniyor. Artık ultrasonla, bırakın doğumun ikiz mi, üçüz mü olacağını, ilk üç ayda bebeğin cinsiyetini öğrenmeyen kaldı mı? Teknolojiyle bu kadar haşır neşirken nasıl oluyor da, karı koca bunu atlıyorsunuz? Bu durum, espri uğruna mantığın feda edilmesine güzel bir örnek. Bir başka reklamda ise, kalan son tabak pilavını da müşterisine veren lokantacı, orucunu -arada ağzına attığı zeytinin dışında komşusunun ikram ettiği kolayla açıyor. Ramazan sofrasında içecek reklamları gırla gidiyor. Ama aç mideye ilk girenin asitli bir içecek olmasını önermek, her şeyden önce tıp doktorlarını çıldırtmış olmalı