Bir yarışma başlıyor, seyirci yarışmacılarla havaya giriyor, bir favori bile belirliyor kendi kafasında, bir bakıyorsunuz, yarışmanın devamı yok. Üstelik kanaldan açıklama falan da hak getire. Aylar geçiyor (belki yıllar), bir tanıtım dönüyor, yarışmanın ikinci tur performanslarıyla devam edeceği açıklanıyor. Anlıyorsunuz ki, kanalda bir boşluk oldu, eldeki filmler, sosyal medya videoları, eski yarışmalardan görüntüler falan günü doldurmaya yetmiyor, unutulan yarışma yeniden filizlendiriliyor. Son olarak “Yetenek Sizsiniz Türkiye” adlı yarışmayla bu senaryoyu yaşıyoruz. Ama bizler, ilk turu kimlerin geçtiğini çoktan unutmuş- tuk. Yeniden konsantre olmak o kadar kolay değil. Bir başka boşluğa da “O Ses Çocuklar” ın ikinci turunu yerleştirirsiniz, o ayı da öyle kurtarırsınız. Bunun adı ya yönetim zaafı, ya da seyirciyle alay etmek.