Özeti, araya aldığı reklamlar derken, dizinin ekranda kaldığı süre 2,5 saati buluyor. Ancak kanallar, bununla yetinmiyor. Diğer günlerde de yakalanan her boşluğa bu dizinin tekrarları konuluyor. Geçen sezonlardan tanık olduğumuz bir başka yöntem ise, dizinin ilk başladığı gün yayınlanmasının hemen ardından ekrana yeniden getirilmesiydi. Başka diziye takılanlar, yakalayabilsin diye. Kanal D, bu yılki iddialı dizilerinden “Babam ve Ailesi”nin ilk gün reytinglerinde beklenenin gerisinde kalınca, üç haftadır aynı yöntemi uyguluyor. Dizi bitiyor ve tekrarı başlıyor. Dizinin konusu sağlam olunca, bu yöntem de işe yaramış görünüyor. İlk hafta 13. sırada olan dizi, ikinci hafta 7., üçüncü hafta ise 5. sıraya yükseldi. Buna tekrarının aldığı reytingi de eklersek ilk 3’te olduğunu söyleyebiliriz. Bu da şu anlama geliyor, kanalın ısrarcılığı diziyi kurtardı.