Milletvekili Bahşi önergesinde; “Elektrik enerjisi alanında yaşanan özelleştirme ile karşımıza tekelleşme çıkmıştır. Yapılan bu özelleştirmeler kapsamında piyasada serbest rekabet ortamı yaratılarak elektrik fiyatlarında düşüş yaratılacağı savunulurken gelinen nokta tam aksine olmuş vatandaşlar yapılan zamlarla perişan edilmiştir. Bununla birlikte faturalara yansıyan kayıp-kaçak, sayaç okuma, perakende satış hizmeti, dağıtım bedeli, açma-kapama bedeli gibi birçok isimle tüketiciden alınan ücretlerle mağduriyet daha da artmıştır" dedi.
Antalya Milletvekili Feridun BAHŞİ Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanına şu soruları yöneltti;
1-TEDAŞ’ın özelleştirilmesiyle elektrik, özel firmalar tarafından halka daha pahalı bir biçimde satılmaya başlanmıştır. Bakanlığınız, ekonomik krizden halkı koruyacak önlemler almayı düşünmekte midir?
2-Elektrik dağıtım şirketleri arasında sabit bir fiyat politikası var mıdır?
3-Tüketicilere uygun fiyata daha iyi hizmet sağlamak adına Bakanlığın dağıtıcı şirketler için uyguladığı taban fiyat uygulaması var mıdır?
4-Elektriğe son 2 yılda yüzde 72 zam yapılmasının temel nedeni dağıtım şirketlerinin zararını kapatmak mıdır?
5-Tüketicilerinin arızaların çok geç hatta hiç giderilmemesi, gerekli altyapı yatırımlarının sağlanamamış olması ve sürekli elektrik kesintilerinin yaşanması gibi sıkıntılar bakanlığınızca dikkate alınmakta mıdır?
6-Bu şikâyetlerle ilgili soruşturma yapılmış mıdır? Yapıldıysa sorumlular hakkında ne gibi yaptırımlar uygulanmıştır?
7-Tüketicinin korunması devletin Anayasal görevi iken, tüketicilerin mağdur edilmesine ve şirketlerin insafına bırakılmasına neden izin verilmektedir?