Peki yayınlanan reklamda ihmal edilen konu ne? Küçük çocukların korunması. Parkta misket oynayan 5-6 yaşlarındaki çocuklar, bir yabancıyla konuşuyorlar. Bakanlık da, bu reklamdan, küçük çocukların ebeveynleri olmaksızın yabancılarla diyalog kurmaya teşvik edildiği sonucunu çıkarmış. Bu reklam ve cezada bizim dikkatimizi çeken iki unsur oldu. Birincisi, o yaşlardaki çocukların ebeveynleri yanlarında olmaksızın bir parkta olmaları durumu. İkincisiyse, bakanlığın çocuklarla diyalog kuran her yabancı kişiye, potansiyel zarar verici gözüyle bakması. Ülkenin geldiği durumun özeti: Başı boş çocuklar ve güven vermeyen yetişkinler. Aslında, burada ilk eleştirilmesi gereken, hiç gereği yokken bir banka reklamında çocukların malzeme olarak kullanılmasıdır.